niedziela, 15 czerwca 2014

No to zaczynamy

Od zawsze kochałam jedzenie. Do niedawna nawet za bardzo ;) Przez to trzeba się było wziąć za dietę - padło na Weight Watchers. 3 tygodnie, 5 kg mniej, smaczne jedzenie, duże porcje - podoba mi się to! Swoje postępy kulinarne dokumentowałam zdjęciami, którymi chwaliłam się na FB - znajomym tak się spodobało, że poprosili o bloga - więc jestem :) Postaram się tutaj pokazać Wam odrobinę mojego świata na angielskiej ziemi. Razem z mężem uwielbiamy podróżować więc spodziewajcie się pięknych widoków z naszych wojaży.

W tym poście wkleje zdjęcia po których zostałam namówiona na tą małą przygodę. Kolejne posty będą już z przepisami, obiecuję!







3 komentarze:

  1. Witaj w świecie blogerek kulinarnych :) Życzę Ci smacznych sukcesów :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Konczi :D Zobaczymy jak mi pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już masz pierwszą swoją czytelniczkę ... :)
      Czekam na więcej !! :D

      Usuń